FOLLOWER

Wednesday, August 10, 2016

SURIRUMAH VS KERJAYA

Suami pesan :
"Abang nak tgk sayang yang baru lepas 10/8"


We had our own plan.
Buat masa ni saya tak nak cerita apa dan saya memaksa suami pn tutup mulut. Nanti lah baru cerita, benda baru nak mula. Kan :) skg duk diam2 hehe


Yes. Saya dah resign selepas notis sebulan. Lepas raya suami suarakan lgi suruh bhenti. Dan saya menurut perintah bahawa tanggungjawab sebagai isteri lagi penting.


Harini hari last saya,
Saya sedih,
Tapi saya kene paksa diri untuk keluar dari zon ni dan berpindah ke zon baru.



Wish me luck.
Doakan saya :)


I choose my husband,
My husband my happinest.


**entry havoc harini nti iols share ye**

Isteri solehah,
Fatinfashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...