FOLLOWER

Sunday, August 7, 2016

SUPERMOM

Nampak steady,
Padahal supermom,
Nampak kurus,
Padahal 55kg, saya nk 45kg back!!


Actually,
Seriously masa ni saya pening kepala,
Asyik suh incik lalan bhenti kereta tepi sebab nak muntah,
Pastu dia asyik suruh cek UPT,
**iols pandang dia jeling**
Pening kepala gile + sakit sendi,
Macam rasa diri kene demam denggi,
Menggigil tahap mgeletar.


Sampai rumah,
Tak tukar baju ape, terus masuk bilik berselimut, kaseh saya pas kat daddy dia. Mainlah dieorang kt ruangtamu berdua, sambil2 bselubung kat bilik, saya jerit juga "abg jgn lupa bg makan kaseh".,"abg jgn lupa tukar bju kaseh pakaikan baju tidur".., very hemak2 kan, sakit pun pk kan anak lagi.,



Pukul 9.30malam terjaga dari lelap, terus bangun sbb nk buang makeup, tukar baju sbb rsa badan dah berpeluh dan kurang mengigil. Tgk ruang tamu, si daddy sibuk dengan projek dia sambil tu dia cakap2 dengan si anak yg x faham ape2 tapi berguling guling huhu


Saya terus peluk anak dan tidurkan dia, sbb kalau join daddy dia buat projek, entah pukul berapa settle.


Saya terfikir,
Jadi mak2 ni hebat,
Sakit pun ingatkan anak dan suami,
Nasib dikurniakan suami yg ringan tulang, tak kisah bila kena jaga anak, bayangkan mak2 tunggal ? Kuatnya mereka kan.


Lady faizal,
Fatinfashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...