FOLLOWER

NUFFNANG ADS

SUAMI SAYA

Ceh,
Ambil gambar konon x toleh,
Padahal dia suruh ambil gambar spek baru dia 😒😒😒😒 cmin mata hitam pun mahal ek padahal bukan ada power mcm cermin mata rabun ni, x faham betul..



Pastu nak cri kan dia spek ni nk memilih bukan senang, Dia suke sgt spek yang ada warna wrni kilat2, xpun jenis yg empat segi kecik tu. Puas iols bebel2 kata tu style tua dn kuno. Akhirnya dgr cakap juga, hah ! Terus kacak dan hidung jambu jadi mancung hahahah


What ever is it,
Bagi orang rabun mcm iols ni,
Jeles tgk org bgaye dgn spek itam.

Saya ni,
Spek rabun je hahahhaa
😎😎😎


Lady faizal,
Fatinfashiekin

No comments: