FOLLOWER

NUFFNANG ADS

SUAMI MANJA LEPAS ADA ANAK

Kerja saya sayang,
Suami pun saya sayang.


Kerja ada tanggungjawab,
Pada suami pun ada tanggungjawab.

Lepas ada anak ni,
My husband nk more bonding,
Nak selalu tgk anak bini,
Tak nak jauh.
Perasan since pantang,
Suami minta berkhidmat untuk dia,



Dilema.
Serius dilema.


Sejak ada anak ni,
Normel ea golongan suami2 ayah2 ni jadi lagi manja dan jadi lagi nak diperhatikan 24jam, nak dibelai-belai, sambil dia cudle baby, nak kite cudle dia jugak. Normel ea. Ke suami2 @ ayah2 ni jeles sbb isterinya fokus pada anak 😂😂😂

Siap nak daftarkan saya dalam macam2 kursus keusahawanan. Betul-betul nak berkepit dengan bini.



Haritu, hp mama rosak,
Mama suruh saya bawa gi kerja utk kedai cek kan. Saya masukkn dalam kocek uniform, dalam bilik, saya keluarkan hp mama tu nk masukkn dalam handbg. Suami tgh baring kat katil tetibe tduduk tegak. Pastu dia kejar saya, nak capai hp sambil kata "amboi ! Amboiii banyak hp!" Muka dia panik. Saya ? Muke slumber je, sambil konon sorokkan hp. Dia panik gile. Saya kata "mama punye laaa, hp mama xboleh on instgram" barula incik lalan sipu2 malu 😂


Manje angat aih,
Jeles lah tuuu.


Tapi,
Masalahnye,
Anak lagi manja dengan dia,
Nk jeles ape,
Tidup berpeluk 2 orang tu.
Huhu

No comments: