FOLLOWER

Tuesday, July 12, 2016

SELAMAT HARI JADI SUAMI YANG KE 35

Selamat hari jadi suami,
I love you so much,
Sayang sangat2 sampai hujung nyawe.


Semoga sentiasa berjaya dan dalam rahmatnya dan sihatsejahtera hendaknya dan panjang umur sentiasa, bia saya pendek umur tp sy nk awak pnjang umur sbb saya tk boleh kalau awak tak ada.


Kalau awak nak tahu,
Awak ni best sangat2,
Dulu masa couple best,
Masa tunang best,
Dah kahwin best,
Da ade anak ni lagi best !


Saya selalu syukur sbb Allah bagi awak untuk saya,
Sentiasa cool dan matang,
Tak pernah emo dan marah tetibe,


Yg penting,
Selalu guide saya,
Paksa saya untuk bfikit dluar kmampuan, paksa saya majukan diri, dn dalam apa jua paksaan,
Awak ada kt belakang saya untuk support klu saya terjatuh. Tak pernah tinggalkan saya pun.


Sayang awak sangat.


Sehidup semati,
Fatinfashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...