FOLLOWER

Friday, July 22, 2016

CANON 7D UNTUK DIJUAL

Haritu saya kemas2 rumah,
Buka2 laci ternampak dslr incik lalan yang berkurun x guna.
Ye.
Since ada baby, x sempat nk bagi kaseh sayang kat dslr tu.


Ah. Bukan setakat dslr je.
Since ada baby ni,
Kalau gi majlis orang tak sempat nak berphoto shoot pun,
Anak nak saya je.


Contoh weekend lepas,
Nieza tunang.
Sampai je rumah nieza.
Saya pas baby pada incik lalan,
Incik lalan tegur2 rizal dan member dia, duduk pula sebelah ucop,
Anak saya seram dengan lelaki,
Tambahan pula berbulu.
Ucop pula siap berjambang dan berjanggut panjang, siap bertopi pula tu, incik lalan duduk je sebelah ucop, anak saya dah menangis, hahahha


Kelam kabut iols nk amik gambr,
Sempat la juga snap,
Tapi kegegaran melampau,
Pastu terus capai anak hehe.
Saya kata pada incik lalan
"Bagus anak kite ni, kecik2 dah tahu mengenai bukan muhrim, so dia xmau dekat" hahaha


So bila nmpak dslr tu,
Dn pk kedaan sekarang ni,
Sebelum dslr tu lapok dek hujan atas kecanggihan dunia skg,
Saya suruh incik lalan jual,
Incik lalan pun setuju.


Hoorey.
Bila incik lalan setuju?
Trus iols kata
"Nak tv yg siap boleh connect internet, lcd tv skg ni letak ruang tamu tengah"
Ye sebab iols tak suka lepak ruang tamu depan, depan untuk tetamu special, iols lebih selese lepak rumah tengah,


Update pkl 10 x sampai and 10minit,
Terus ada buyer.
Wah. Terus dpt rm2.5k.


Harga beli body rm5k++
Lens beli asing rm2k.
Lens yg mahal da jual awal,
Tgal set skg kami let go 2.5k,
Ada kata "baik jual kt mudah 4k"
Tapi kami jual bukan sbb nk untung pn, mmg ssaje nak letgo murah,
Kongsi hobi pada yg minat hobi ni kt kawan2 yg rapat"



Sooooooo,
Apa yang kita boleh joli dengan 2.5k !!!!! Hahahahah. Komisyen sbb marketing yg hebat harus la ade kan 😎😎😎😎 nak kabinet dapur ke nak tv siap ada wifi, ke nak sofa L baru, ke nak jadi hdiah cash buat bini 😁😆 yela incik lalan bukan heran pn dgn dslr dia, iols yg marketingkn jualan tau.


Lady faizal,
Fatinfashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...