FOLLOWER

Tuesday, June 21, 2016

MAKAN PIL PERANCANG APA ?

Topik orang dewasa,
Kalau belum kahwin sila hentikan pembacaan anda haha



Orang kept whatsapp me,
Kalau jumpa bertanya,
Kawan2 minta pendapat,
"Pil perancang apa yang ko makan kin.. Makan pil perancang KK atau kat farmasi?" Yela mereka tanya saya ambil KK atau Farmasi..



Ok jom borak,
Jujur, saya tak makan pil perancang KK tu, serius, sebab saya takut gemuk !!!!!!! Haha. Badan saya sgt senstif dengan sesuatu bkaitan hormon, dlu sebelum berkahwin makan vitamin EPO trus naik 5 kg. Konon nk suburkan badan... Then, pregnant, naik pula 20kg !!!! Peh. So saya takut nak makan somethg yg boleh mnggebukan badan saya.


Pada mulanya saya plan nak ambil injection, xpun yg jenis tanam kt lengan tu, tapi ditentang hebat dengan suami. Incik lalan serius tak izinkan. Sbgai isteri yang baik, saya akur.


Next plan, mmula plan nk makan yasmin / diane (pil perancang paling baik. Harga RM40++) tapi kena makan hari2. Huh, iols leceh betul part makan hari2, tambahan pula, kan iols bukan selalu jumpa incik lalan, seminggu 2kali je.


Memandangkan jarang jumpa,
Saya memilih postinor. Ramai orang tak tahu mengenai postinor ni. Ringkaskan cerita, korang nk bersama suami sebanyak mana pun boleh. Tapi sebulan hanya 4 kali simpan dalam. Paham ?


Sekali lagi minta ampun sbb topik ni panas, tapi saja nak share sebab ramai bertanya. Atau dlm bhsa nakal, postinor dimakan apabila suami "mungkir janji" paham ? X paham cb pikir plhan2 hahaha


Ok klu still x faham,
Email fatinfashiekin@yahoo.com nanti iols explain ;)


***rindu nak bersalin***


Lady faizal,
Fatinfashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...