FOLLOWER

NUFFNANG ADS

KAKAK TIRI BERJUMPA ADIK BARU

Ni pertama kali nk temukan B dengan kakak tiri dia alisya dan akila. Sejujurnya saya sgt risau, risau kalau mereka cemburu dengan B. Yela, B kan baby lagi, mestilah tumpuan pada B sgt tinggi. Sebelum ni tumpuan pada kakak dn adik shja.


Tapi x sangka,
Incik lalan kata kereta jemput kakak adik, masuk je kereta.
Terus kakak adik tanya
"Kaseh ada ke bah"
Incik lalan terkejut mcmna kakk adik tahu nama B ialah kaseh,
Masa incik lalan cerita,
Saya pun terkejut.


Incik lalan tanya lah kakak adik camna tahu nama baby kaseh ? Kakak adik jawab "ibu bagitahu masa kakak adik kat melaka" (ofcz la bercakap dgn loghat kedah, saya terjemah hehe)


Saya pn baru teringat !
Masa kakak adik dtg melaka saya tgh 7bulan pregnnt so masa dalam kereta kami berborak, sama2 bbincg nk letak nama baby apa, so kami plan letak "kaseh" klu ikutkn adik nk letak "shakira" tp pangkal tu S so saya tk minat. Adik asyik sebut nk sgt shakira. Pastu saye kata "elehhh mesti shakira tu kawan sekolah adik dan dia cantik kannnnnnn sbbtu adik suh letak shakira kannnn" huhu


Sampai je rumah incik lalan,
Adik kakak terus brebut nk peluk kaseh. Berebut tukarkn pampers. Berebut bagi susu. Berebut nk pangku. Hehe


Legaaaa hati saya mereka terima kaseh dengan hati terbuka :)


Kalau incik lalan rsau cara mereka pegang baby, mereka marah kata "kalot laaa abah niiiiiii ! Eee kalott"
Hahahaha

No comments: