FOLLOWER

Friday, June 24, 2016

HAPPY 5 MONTHS KASEH

Happy 5 months manje mommy,
Mommy love you so much !
Tak tahu macammana nk describe,
Tapi, B lagi penting bbanding segala-galanya :)



Sekejap je B dah 5bulan,
Tak lama lagi setahun,
Jadi anak yang solehah ye manje.


Mommy daddy sayang sangat kat B tau, kami usaha keras nak yang terbaik untuk B dri segi susu apa yg B minum, pemakaian B, permainan B, sedaya upaya kami bagi yang terbaik.


Selamat 5 bulan sayang mommy daddy,.



(Mms kt husband gambar B)

Incik lalan :
Cnfirm ! B mmg ikut muke saya, comel macam saya ! Srius !


Me :
Eh muke awak sama dgn kakak adik je, B ikut saya !


Incik lalan :
Tak ! B yg betul mirip saya ! Ya Allah sama sangat dengan saya, senyuman saya, cerah mcm saya, gebu mcm sayaaaaa.


Me : (-_-")

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...