FOLLOWER

Tuesday, June 7, 2016

BLOG

Bt blog saje je sbb suke mbebel,
Incik lalan bt kan blog ni,
Dia yg suruh. X sangka da dekat 6tahun diari ni...


Suka tulis blog supaya bila saya meninggalke suami boleh lah baca blog saya, kenangan cinta kami hahahaha. Biar dia baca sambil merembes air mata dn hingus baca kisah kami yg saya rakam kt sini acecece hahaha



Dulu tulis blog antra saya dan incik lalan, skg dah ada anak, ofcz la nk anak baca dn th btpe bnyawa nya dia dalam jiwa saya ! Kalau saya tk ada, supaya dia tahu betapa saya sayangkan daddy dia dn dia. Supaya dia sygkn daddy dia dn jaga daddy dia mcmna saya jaga :)



Cuma sekarang tukis blog tak sekerap dulu, sekarang bila masa free je menghadap anak dan suami, so bnyak benda byk benda nk cerita tapi hang.


Ha, skg kaseh da 4bulan,
Genap 4bulan trs mniarap,
Skg da kemaruk sangat meniarap sampai saya risau..


Incik lalan pula slu btekak dengan saya kata kaseh ikut muka dia. Nyampah sgt ! Haha

Haih,
Bila kenang balik sejarah blog ni,
Rasa kelakar ada, rsa gembira pun ada, dari bujang-tunang-kahwin-emak2



Korang yg bujang,
Kawin laaaaaaa.
Best tauuuuuuuuu


Lady faizal,
Fatinfashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...