FOLLOWER

Friday, May 6, 2016

ULANGTAHUN PERKAHWINAN


ok nak share tentang perjalanan menyambut anniversary,
actually seminggu diri dihantui ketidaksabaran untuk myambutnya,
gileee tak happy,
bukan selalu suami nak sosuwit sosuwit ni haha


puas ler iols dok cerita anganan iols
puas ler iols dok cakap
"bestnya klu ade bunga ros tabur2 atas lantai"
"bestnya klu ada bunga ros atas katil"
"bestnya klu ada bunga ros kat bath tub"


tak sangka !
incik lalan melayan permintaan saya ni,haha
hotel bagi free decoration utk our anniversary
*sengih lebar-lebarrrr*



sampai je hotel saya dah tak sabar2
nak masuk bilik,
masuk je bilikkkkk..
bau harum mewangi semerbak !
tgk kaki, yeay ! ada kelopak red roses !
terus ke toilet, yeay ! ada red roses dlm bath tub siap ada lilin aromaterapi !
atas katil pula, yeay ! ada angsa dan kelopak red roses jugaaa !
happy tahap terkinje kinje,
tetibe laki iols jerit
"yanggg, baby beyakk. baby beyakkkkkk.. busukkkkkk"
hmm, potong betul lah, haha


dah settle part bby,
terus lah bergambar romantic '


terus kata pada suami I love you,
terus kiss pipi suami,
suami sengih2 sambal kata 'jgn upload gmbr saya'
that's y saya upload sipi2 je muka dia,
konon misteri hahhahah





hadiah anniversary untuk suami adalahhhhhhhhh--
"kaseh aneeqa farzana"

saya : hadiah utk abg saya bagi baby tau

incik lalan : ngelat, tu hadiah dari saya juga !

saya : eh penat saya bersalinkn dia tau, nk push.

incik lalan : tipu, awak kata bsalin x sakit pastu 10minit je pula tu.
kalau macamtu, nak tambah lagi sorang ! nnti msti dia lahir 27januari juga kan,
best tu tarikh sama


saya : ********blur**********



I love my daughter and I love my husband !!!!!!


lady faizal,
fatinfashiekin












No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...