FOLLOWER

NUFFNANG ADS

ME'NATE STEAK HUB


Wah! Sedap.
Ya Allah, kenikmatan menikmati me'nate steak hub memang laaa susah nak digambarkan! 
Haish.


Layanan pun terbaik! 
Bebila nak datang lagi!


1st impression kami bila dgr
"Me'nate steak hub"
Terus seram sejuk dan kata "mesti mahal"


Sebab me'nate steak hub pernah viral kes our PM makan kat sana beribu ringgit,
Dan viral kes azwan ali tweet gaduh seorg fan,
Then fan tu dpt tjaan mkn steak beribu ringgit.



So incik lalan ajak celebrte anniversry kat situ,
Dan bile tgk menu,
Idok ler beribu riban wei, 
Beratus adalah, 
-kalau kau bawa 10orang, jadi lah beriban, 
-kalau kau pilih steak berat dan tambah 3kali makan, jadi lah beriban.. 
-kalau kau siap tambah lobster 3 ekor, jadilah beriban.


Kami makan 3 steak + makann ringan je,
Incik lalan makan 2 steak,
Dia kan suka gile steak..



Settle makan, lega,
Bila bayar pun lega tapi x puas hati,
Anniversary dinner should be more romantic right? Where my candle light? Haha


Incik lalan kata 
"Jom kita lepak mana2 kt KL? Nikmati KL malam2"


Saya balas :
"Jom nikmati dari hotel lah yang, bilik kite kn boleh nampak keseluruhan KL. Anak tidur ni, sian dia"


See,
Very emak-emak,
Since ada anak,
Semua pk kan anak dulu baru mummynya,


Sampai je bilik,
Incik lalan layan movie sambil peluk anak,
Me? Iron baju nak dipakai esok dan memilih baju suami dan anak. Haha.
Bayar hotel mahal2, idok ler sempat nk berenang kat balkoni hotel ke ape wei *sengih*


Lady faizal,
FatinFashiekin

No comments: