FOLLOWER

NUFFNANG ADS

JOM KITA PUTUS

Telefon berbunyi..
ANJE BABY SAYANG CALLING--
Cecepat angkat dan buat suara sedih,


Saya :
Abanggggggggggggggg (suara sedih sambil muka melekap kt meja kaunter farmasi)


Incik lalan :
La! Kenape!!!!!!!!!!


Saya :
Nak kurusssssssssssssssssss (sambil dayu-dayu kan part ruusssssss tu)



Incik lalan :
Ishhhh tumbuk juga dia ni kang! Ingatkan kenape la tadi! 


Saya :
Kalau saya gemuk, awak sayang saya takkkkkkkkkk (dayu lagiiiii)


Incik lalan :
Eh! Mesti lah sayanggg! (sambil gelak2)


Saya :
Tapi kenapa awak suka cubit2 perut sayaaaaaaanggggg, nampak sangat saya gemukkkkkkkkkk.. 


Incik lalan :
Dah ada lebihan, cubit lah. Hahahahahaha


** dia gelak lagi besar**
(-_-")


dah berbulan tak makan nasi ni,
Tapi susah betul nk elak dari ali cafe 3in1 tu la,
Yess! Gua memang minum kopi tongkat ali lelaki tu, share dengan suami kalau pagi2 buat,
Memula suami terkejut la jugak, tapi dia tgk perangai gua yang gila ni, dia naik tak heran.



Saya kalau tak dapat ali cafe 3in1,
Rasa diri macam xde betri la, 
Rasa hidup macam sunyi sepi walaupun kk ani dengan nieza tgh melawak, haha.


Haish.
Bila nak taubat bhenti amik gula ni! 
(-_-")


Dulu masa bujang,
Capai 45kg tu senang je,
Nk trun 5kg seminggu xde hal lah.


Sekarang dah kawin ni,
Ikut peel suami,
Apa dia makan, kita makan,
Apa dia minum, kita minum.
Sama lah apa yg masuk dalam mulut,
Yang saya tk puas hati! Asal saya berlemak dia x!



Oh,
Dia hri2 excercise kat kebun,
Gua? Guling2 atas katil. Hahahah



Oh kopi, 
Saya nk minta clash,
Saya dah dapat peganti baru,
Nama dia air mineral,
Walaupun dia tak seseksi awak,
Tapi dia bawa banyak manafaat menuju jalan yg lurus.



Selamat tinggal kopi,
Jangan cari aku lagi.



Hahahahahaha


Come on ekin,
Lets atkins again! 
Jangan cheat!


*hujung minggu ni balik rumah mertua,
Ofcz iols makan banyak sbb mk mertua masak sedap, ofcz diet terbabas, ofcz laaa sbb balik kedah bukan selalu dan ofcz saya bebel lagi sebab tk clean diet*


Lady faizal,
FatinFashiekin


No comments: