FOLLOWER

NUFFNANG ADS

BILA DADDY JAGA BABY


Ahad lepas incik lalan jaga B,
Sebab mama ke KL,
Saya pula tak nak lah kacau hujung minggu pengasuh, saya pula kerja.
(actually pengasuh suruh je hantar kat rumah dia, tapi saya tak mau. Hehe)


Saya :
Yang, awak je lah harapan saya nusa dan bangsa, tak ada sapa lagi boleh tolong, tak kan nak letak baby pada orang kita tak kenal (tipu sunat haha)


Incik lalan :
Kalau B da besar ok la, ni newborn lagi. Caneeee niiiiiii. Tak pernah x de mummy.... caneee niiiiiiiii........ caneeeeeeeeeee" 


Dn at last incik lalan terpaksa redha utk jaga B,
Ala, okey je 2 beranak tu,
Cuma tiap jam incik lalan mms gambar B kat saya.


Sikit2 caption :
"B da mandi"
"B tgh tidur"
"B beyak"
Semua benda dia report.


Dan bila dtinggal 2 beranak camni,
Barulah si daddy tahu penat jerih jge budak,
Selama ni dia kata "klu dia ngis, bia je nt mesti diam" 
Skg bile kt rmh b2, kencing pn incik lalan panik huhu.


Keadaan rumah jgn cerita lh kn,
Mcm tsunami,
Pampers sane sini,
Baju B dipunggah.
Daddy oo daddy.
Saya tk marah pun, 
da mmg tu hakikat seorg lelaki, ye tak :)


Ingt kn incik lalan panik, x sangke,
Dua beranak ni siap ke jusco,
Siap mkn kt nsi lemak special jasin,
Hebat2.


Oleh kerana daddy hebat,
Ahad ni dia kena jaga B lagiiiii,
Sbb rumah tok knduri,
Mama nk rewang.
Tq daddy!!,


Daddy terus buat "muke berpeloh"
Hahahaha


Mummy,
Ladu faizal



No comments: