FOLLOWER

Saturday, April 23, 2016

HUJUNG MINGGU KAMI



Macam biase, everyweekend,
Dari zaman berkenalan-bercinta-bertunang-berkahwin sehingga beranak ni..
Weekend mesti ke jusco / parkson atau mydin. Huhu.



Ade je benda nak cari,
Kadang2 saje cari pasal ke sana.


Sebagai isteri yang baik hati,
Saya pernah juga lah menolak pelawaan suami,
Saya kata "xyah lah gi jusco.. tempat tu ade sumpahan, bila gi, semua benda nak beli, barang dapur ade lagi laa..bazir jee"
Tapi, incik lalan tetap ajak,
Paksa bersiap dia kata kesian tgk saya terperuk kat rumah (lalu iols pun sengih2 busuk dn bersiap. Wh! Syok tau jalan2. Saya sukaaa. Hehe)



Sabtu adalah hari wajib incik lalan ada kat rumah,
Saya kuatkuasakan semalam,
NO KEBUN. Masa untuk family.
Memula incik lalan bagi alasan juga,
Nak tgk cili lah, tebu lah,
Setelah iols ungkit2 mengenai masa bersama keluarga, dia tarik rambut saya dan setuju sambil kata saya lorat. 


Masa bersama keluarga punya pasal,
Ade custmer oder pisang pun dia bawa saya dan B. Yela, even still ade kaitan dengan kebun lagi,
Bawa kiteorang, kira happy la juga! 


Lepas hantr oder custmer,
Incik lalan suruh pilih antara "MP atau jusco"
Sebagai golongan emak2 ni,
Jusco lah. Mahkota parade tu mude sangat dah untuk golongan berkeluarga ni ;p



Kan dah kate,
Kalau pi jusco perabih duit,
Hah! Rambang mate tgk baju baby..
Sejak ade anak ni,
Telupe da ttg gaye2 diri,
Asyik pk anakkk je..


Incik lalan pun bising,
Dia kata "bby cepat mbesar la"
Tapi, iols tak kira,
Nak jugak.
Berjam-jam iols kat bahagian baby.


Next month balik kedah! 
Bawa baby balik kedah! 
Nk kenalkan B pada kk alisya dan akilah,
Nk belikan baju 3 orang tu sedondon
Hehe



Lady faizal,
FatinFashiekin


No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...