FOLLOWER

Sunday, May 6, 2012

MEREKA

This sunday sangat berpuas hati,
Dapat meluangkan masa bersama insan kesayangan dengan seadilnya :)

Pergi pasar with family dan breakfast dengan mereka di luar, seawal 7am kepasar, mencari barangan untuk dimasak kemudian dirumah, memasak bersama dan disamping tu berborak dengan abah dan melayan karenah adik2 terutama awal dengan daniel. Asyikkk bergaduh.

Selepas memasak lauk permintaan incik lalan ( PUCUK MANIS MASAK LEMAK dan UDANG SAMBAL PETAI dan IKAN GORENF) actually nk bt sambal belacan tp incik lalan still nk sambal udang..haaa, baik kan saye, 12tengahari terus kemelaka menghantar makanan, kesian pula incik bujang itu ahad2 yg ceria ni, kelaparan pula kan ?? Dia nak memsak sendiri ?? Hmm dah nama pn bujangkan ? So like always akn btnye " nak makan apa weekend ? "

3pm slepas bawakan incik lalan makanan, teman dia makan dan berkelah ditaman seribu bunga, this sunday saya tak ada tgk movie cuz incik lalan pun bz nk siap kan slide show dia sbb dia kan jadi speaker rabu ni kan ?

Dan balik dari melaka, saya ke muar pula, mencari kek buat mama. Sempena hari ibu, 6pm aza akan balik ke Asrama, so saya sangat rushing kesana sini. Allhamdulillah sempat :)

Aish, saya sangat sayang kan mereka semua. I love them so much !!

With love,
FatinFashiekin

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...