FOLLOWER

Friday, April 27, 2012

WANITA DAN KERETA

At last, selepas seminggu kepanasan, bawa kereta without aircond. At last !! Harini my car kembali sihat walafiat. Rasa sangat-sangat nyaman.

Apabila kereta tiada aircond, sangat susah hati. Risau memikirkan
"Kalau hujan macammana"
Bukan setakat hujan, bila cuaca panas menggelegak, terasa macam dalam microwave tau. Nak buka cermin kereta risau kereta berbau asap. So nak tk nak, tutup semua tingkap lah, dan kepanasan, keluar je dari kereta, muka merah padam kemudian makeup cair. Hehe.

Dan harini, Allhamdulillah,
EVEN. Ok ada even, incik lalan kata saya kena tipu dengan orang workshop tu, yer, tak dinafikan. Orang workshop tu buat perkara yang saya tak suruh pn. Saya just suruh dia repair aircond, dan bila bill keluar, dia siap repair lampu, bumper dan macam2 lagi lah tanpa memberitahu saya terlebih dahulu.

Bagi saya, its ok lah, dia dah siap repair, tak kan nak suruh dia tanggalkn semula kan ?? Dan incik lalan still menegaskan bahawasanya saya ditipu dan cas yang dikenakan sangat mengarut.
Hmm,.. *no komen

With love,
FatinFashiekin

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...