FOLLOWER

NUFFNANG ADS

HARI-HARI MUKA DIA

Tajuk post jahat ek ? ;p
Hari-hari muka dia, bangun tidur pandang meja makeup, muka dia.
Masuk bilik je pn, muka dia.
Tengah sembahyang, bagi salam ke kanan dan pn, muka dia.
Tengah stress pn, muka dia.
Tengah happy pn, muka dia.
Tengah bosan tgk dia pn, muka dia.

Nak bt macammana,
Memang dah dekat 3 tahun gambar tu ada kat situ. Heehe.

Rindu kngan bercuti ke langkawi.
1flight dengan dia, 1hotel dengan dia,
Makan2 dengan dia.
Dan masa tu jugak lah rapat dengan ecah, kak eila dan kak shida :)

Sekarang, kk ain dah dipindahkn ke HQ,
Walaupn x nampak muka real dia bdepan, tapi asyik pandg muka dia kt penjuru bilik ni duk tersengih. Ok lah. Then hari2 buat panggilan.
HARI-HARI SUARA DIA. Bosan Bosan. Haha.

Yela, saya jaga bahagian OTC bagi pihak farmasi(2) dan kak ain pula farmasi1(HQ) so kalau stok farmasi(2) habis, kami akan oder pada farmasi1(HQ).. Dan urusniaga berlaku diantara kami, segala permasalahan kalau bermasalah saya memang serah pada kk ain, bukan apa. Nak marah pun senang, cakap lepas punya. HAHA. Dan lagisatu, bagi dia kerja sikit, dari asyik makan tidur dan bcinta je ;p

With love,
FatinFashiekin

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: