FOLLOWER

Friday, April 13, 2012

GADIS KALIS

Kadang-kadang saya terfikir
" bagaimana seorang anak mampu untuk mceritakan segala masalahnya kepada ibu bapanya ?? "

Macam saya ? Yup, saya mempunyai seorang mama yang sangat sporting, muda dan she's like my bestfriend.. Saya ada seorg abah yg selalu myokong saya dalam semua hal. Dan sy mempunyai seorang kekasih yg sentiasa ada dsisi saya ketika saya memerlukan.

TETAPI, bagaimana rapat sekalipun saya dengan mereka. Oleh kerana mereka adalah insan kesayangan di hati saya. Saya tidak akan sekali kali mampu utk bercerita mengenai permasalahan saya kepada mereka. TIDAK AKAN DAN TIDAK MUNGKIN !!

Saya lebih rela menangis keseorangan tanpa berteman daripada bercerita apa yg saya tanggung dan apa yg myebab kan saya bersedih kepada mereka,.

KERANA, saya sayang kan mereka, saya tak nak dieorang sedih ataupn risau memikirkan saya dn saya nak dieorg anggap sy ok. Dan saya nak dianggap sebagai seorang gadis kalis. Kalis dari pelbagai dugaan, serta permasalahan.

Yeah, sometimes sure akan ada rasa give up, sunyi dan need somebody. but its still ok for me, as long saya tak myusahkan sesiapa :)

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...