FOLLOWER

Sunday, April 15, 2012

COMING SOON

Incik lalan sedang memunggah barang. Eh ! Adil lah, saya bertungkus lumus pagi ke pasar mencari bahan masakan ? saya memasak ? Saya memandu dari johor-melaka ? Saya bawa tikar ? Saya terkedik-kedik beli air kat petronas ? Saya terhegeh-hegeh mencari surat khabar ?

( Dan dia? 12tghri )
Saya : kita dah ontheway, bangun-bangun ! Siap-siap cepat..

( 12.40pm )
Saya : kite dah kat petronas, kamu mana ?? Tgh bt apa ni ????
Dia : jap-jap, baru nak mandi !! Tgu kat petronas..

See, dah lah tak tepati janji, ni namanya JANJI MELAYU, nasib baik lah saya ni javanese ;p

So, saya da siap kan semua..
Sampai je tasik, cepat2 lari "tugas kite da settle, tugas kamu angkut makanann ye.. Bye" haha.

*actually ada gambar lain lagi, sabar eh, eh, eh.. Nanti saya upload :)

With love,
FatinFashiekin

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...