FOLLOWER

Tuesday, March 20, 2012

SAYA TAK SUKA

Assalamualaikum,

warning dan diingatkan,
saya tidak menyukai anda yang tidak dapat menjaga
HAKMILIK saya dengan sebaiknya.

saya adalah seorang yang sangat-sangat
menghormati hakmilik orang lain
dan thats y saya rasa marah seandainya
ada pihak yang mencuba menganggu hakmilik saya

saya tak suka kalau ada orang yang masuk dibilik saya
semasa ketiadaan saya.
saya tak suka.

saya tak suka kalau ada orang buka wallet saya,
saya tak suka kalau ada orang yang buka handbag saya,
saya tak suka kalau ada orang yang buka diari saya,
saya tak suka pada orang yang suka-suka rampas HP saya,
saya tak suka pada orang yang buka lappy saya
*tanpa izin saya. tahu ?

sama jugalah dengan insan kesayangan saya,
saya tak suka orang buli adik-adik saya,
saya tak suka orang tak hormat parent saya,
saya tak suka orang kata bukan-bukan mengenai kekasih saya.
sebab saya sangat melindungi insan kesayangan saya
dan juga sahabat-sahabat saya.
so, please behave.

kesimpulannya, tak suka.
*sambil hentak kaki atas lantai kemudian guling-guling
*pang ! over. haha ;p

with love, 
FatinFashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...