FOLLOWER

Wednesday, March 28, 2012

RUMAH IDAMANKU ADA DI IKEA

Assalamualaikum

hai guys ! welcome.
welcome to my house !!

eh jangan lah malu-malu,
mari-mari,
jemput masuk ye ;p


jemput lah duduk,
buat macam rumah sendiri ye..
oh ! sekejap,
saya nak ke dapur..


maaf lah,
dapur saya memang saya suka suasana yang suram,
romantik gituh bila nak dinner dengan hubby.

ha ?? awak nak ke bathroom ??
ok. mari saya tunjukkn bathroom saya


malam ni tak nak tidur rumah saya ke ?
jauh kan perjalanan uolls nak ke rumah saya ni,
saya tunjukkan awak bilik tetamu k


semoga tidur lena,
hah, tingkat atas bilik saya,
manatahu tibe-tibe awak nak mencari sya,


bukan apa, takut awak tersalah masuk bilik
BABY BOY saya


sebab berdekatan dengan bilik
BABY GIRL saya


haa, kalau awak terjaga malam2
dan tengk ada lembaga berlegar-legar.
jangan risau,
hubby saya selalu bt kerja lewat malam


ok. itu je lah ye :)


p/s : wah ! hopefully ! one day !
mimpi akan jadi nyata. haha *pang ! kuat berangan !

With love,
FatinFashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...