FOLLOWER

Thursday, March 1, 2012

FARMASI SIHAT

Assalamualaikum

Setiap orang tak lari dari kesilapan kan ?
Dan saya juga salah seorang yg sering melakukan kecuaian, pada 28hb haritu,
Saya melakukan kesilapan dan kecuaian.

Oleh kerana,
Terburu-buru mengejar waktu balik,
Oleh kerana tidak membuat double triple check, habis salah tax harga barang sebanyak 23 kotak (-_-") *pengsan

Ok. Saya tak pengsan,
Cuma gelabah.
Berjuta kali istigfar ddalam hati, Allhamdulillah Kak Alai cool lagi,
Kalau bos lain saya rasa mesti dah
Kene pelempang kat situ kot *pang !
Allhamdulillah bos saya tak macamtu, Semoga dimurahkan lah rezeki boss saya, smoga kaya blipat kali ganda dn dapat memiliki porshe yg diidamkn.

Kesimpulannya, kena punggah semula barang, dan tax semula (-_-)

Kepada Fatin Fashiekin,
Please, jangan tergopoh gapah.
Kalau tak tahu bertanya
(kkaida pn tk thu nk tny sapa)
Hehehe

Ya Allah,
Terima kasih kerana memberi
peringatan dan hikmahnya adalah pengajaran dan pembelajaran dalam kehidupan :)

Aminnn..

With love,
FatinFashiekin

P/s : kak zura (my senior) mesej, katanya bekerja diFarmasi lagi best bbanding ditempat baru. Oh ! Rindu kak zura :')

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...