FOLLOWER

NUFFNANG ADS

DIPERKENALKAN !!

Assalamualaikum

Disini saya nak buat pengenalan,
agak payah ye andai tidak dikenalkan,
sebab ia akan menimbulkan fitnah. huhu.

asyik cerita mengenai my bestfriend NORAINI SHARIAT,
so harini saya nak kenalkan pada kalian semua,
kawan baik saya yang berjantina lelaki.

buka mata luas-luas,
dan please jangan cepat assume us macam-macam.
dia kawan baik saya dan persahabatan kami
diketahui KELUARGA saya dan INCIK LALAN

incik perdana pernah jumpa abah dan mama,
dan incik perdana sendiri pernah tolong abah
uruskan hal akaun abah,
incik perdana pun pernah tolong mama,
mengenai pekerja company mama,
so mama minta incik perdana uruskan akaun mereka,
pendek cerita, DAH TAHU.
dan pernah saya katakan, saya bkn jns bselindung apa2 dari family,
saya ada kawan sure saya kenalkn pd family,
saya ada kekasih, lagi lah keluarga saya tahu.
dan thats y incik lalan pun selalu join my family hang out,
hubungan kami, direstui dn saya tiada apa2 rahsia dengan family.

incik lalan pun tahu saya ada kawan bernama incik perdana.
kerana incik perdana sering memudahkan kami,
memberi bantuan dan dia banyak contact. 
dan incik lalan pula sangat meminati
mengenai pelaburan emas lah. agen unit trust,
so everything sure incik lalan kate
"cube tanye incik perdana"
hah macamtulah.. so jangan make assume.
.lepasni sure boleh kaya macam encik fauzan,
pi maybank je ada VVVIP. hhehe

knapa nama dia incik perdana ?
sebab dia naik kereta perdana,
malas nak tahu nama dia masa mula2 kenal
lekat untill now. hehe.
ala sama dengan incik lalan, 
hah u all ingat nama incik lalan tu LALAN ke ?
nama dia AHMAD FAIZAL SULAIMAN,
dan nama 'LALAN' tu, saya yang bagi nama. haha.
so kalau kawin kena letak dua nama FAIZAL dan LALAN.
eh banyak lagi tau,
Akak Elektrik, Abg TNB, Kak Maybank,
heh, macam-macam nama saya cipta dan 
akhirnya melekattt pada mereka. hehe
 

so harini saya dah buat sesi perkenalan u all
dengan my best friend ! incik perdana atau nama nya adalah fakhrul,
seorang yang bekerjaya dan berjaya
mempunyai watak yang kalau orang tengk memang
tak matured. haha.

ok. macammana ?
dah kenal kan ?
tengok baik-baik wajah dia disini dan 


diperkenal kan sahabat lelaki saya yang boleh di gelarkan kamcing,
dan mempunyai sebahagian daripada rahsia-rahsia besar saya
dan mempunyai banyak pengetahuan mengenai permasalahan saya
dan beliau sentiasa mempunyai langkah untuk 
menjadikan sahabatnya seorang yang bijak 
bagi menguruskan kewangannya.

nak jadi seorang yang bijak menguruskan kwangan ?
cari sahabat yang bekerja di bank.
nak jadi seorang yang soleh solehah ?
cari sahabat yang bekerja sebagai ustaz ustazah.
nak jadi seorang yang pandai memasak ?
cari seorang sahabat yang bekerja sebagai cheff.
nak jadi seorang yang berilmu ?
cari seorang sahabat yang bekerja sebagai guru.
nak jadi seorang yang sentiasa sihat walafiat ?
cari sahabat yang bekerja sebagai doktor.

bukan menyuruh memilih kawan,
tetapi sebahagian yang dinyatakan ada betulnya,
dan jangan ditinggalkan sahabat yang serba kekurangan.
kerana....
sahabat serba kekurangan juga lah yang menyempurnakan kita,
kita kena percaya 'Allah Maha Adil'
kita baik pada orang, 10 orang lagi orang akan baik pd kite :)
so mari kita berbuat baik !!!!

With love,
FatinFashiekin

No comments: