FOLLOWER

NUFFNANG ADS

MAKIN LAMA COUPLE MAKIN MENJADI

Semenjak lama couple ni,
Saya dapati, sikap beliau bertambah tambah bermasalah.
Disiplin juga semakin teruk.
Tahap kebersihan juga amat kritikel.
Dan komunikasi diatara kami semakin melalut dan banyak merepek. Haha.

Sesungguhnya segala watak perwatakkn yang dibawa oleh incik lalan (ok tiba2 teringat buku nilam. Haha) dikhuatiri bpanjangan sehingga berkahwin dan dikuatiri anak2 saya akan mengikuti jejak langkah beliau. Hehe

Bab kelakuan,
Serius memang semakin merapu,
Contoh : sedawa secara berkali kali tanpa henti ! Oh my god ! Sgt selekeh. Belum campur aktiviti kejam lain, perbuatan paling ringan, mencabut bulu misai masa memandu (-_-).

Bab disiplin,
Dulu masa bercinta, amboi ! Pukul 2ptg janji nak dating, pukul 12tgahari dah muncul. Mana hati tak cair kan ??? Sekarang, pukul 2 petang janji nak jumpa, tak muncul2, ayat dia selalu guna "dah nak sampai, dah nampak dah kepala petronas, dah nampak dah" (-_-). Dan 20minit lpastu pn tak ada juga. Petronas mana dia nampak saya pun tk tahu. Haish..

SO, UNDANG2 BARU TELAH DIKUAT KUASAKAN. Menguntungkan kedua belah pihak !

10sen akan dicas bagi kelewatan 1minit (1minit : 10sen)

10sen akan dicas bagi segala tindak tanduk buruk yang tak dapat diterima pasangan.

Tak kejam, sebab sangat2 menguntungkan kedua belah pihak dan buat masa ni saya berjaya mengumpul rm2.40 dalam 1 hari ?? 15minit masa menunggu dan selebihnya mengenai perwatakkn dia yang dilihat amat de gerami. Haha.

Lepasni boleh buat buku 555,
Catit segalanya, duit letak dalam satu tabung, kemudian tunjuk anak cucu perangai tok dia ;p

Si cerdik,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: